Schiphol, nachtmerrie van veel vakantiegangers

Steeds meer mensen zoeken naar andere mogelijkheden om hun vliegvakantie te beginnen. Vliegen vanaf Schiphol is geen luxe meer, maar een noodzaak.
Nergens in Europa is het zo slecht geregeld als op Schiphol. Smerige toiletten, ondergekotste stoel, afgesloten parkeergarages, coffeecorners die gesloten zijn, loopbanden die niet werken zodat je kilometers moet lopen, slechte informatie bij het ophalen van de bagage eerst moet je bij band 2 zijn en dan weer bij band 6, veel schade aan koffers omdat er mee gegooid en gesmeten wordt en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Vooral voor mensen met een beperking is het een ware crime.
Men kan zich (minimaal 24 uur) van te voren aanmelden voor de service van Axxicom Airport Caddy (AAC).
Kost het lopen u veel moeite? Bent u slechtziend? Of zit u in een rolstoel? Het personeel van Axxicom Airport Caddy (AAC) begeleidt u vanaf de parkeerplaats naar uw vliegtuig en bij aankomst andersom.
Nou, vergeet het maar. Ben kort geleden op reis geweest met iemand met een beperking. Op de heenweg ging het goed, het personeel stond klaar op de afgesproken tijd en plaats en hebben ons begeleid tot aan het vliegtuig.
Maar op de terugweg was er bij aankomst niemand aanwezig, ondanks dat het drie keer gemeld was. Twee keer op de dag ervoor en op het vliegveld van vertrek nog een keer.
Achteraf werd ons meegedeeld: sorry een foutje, het was afgemeld. We hebben wel een half uur staan wachten en uiteindelijk met veel moeite de uitgang bereikt waar, vanwege een afzetting, ook nog een flink stuk gelopen moest worden om bij de auto te komen.